Skip to content

Klachtenreglement

Klachten behandeling

  • Indien u meent dat iemand zich niet aan de regels wenst te houden dan kunt u daartoe een klacht indienen.

    Deze klacht dient betrekking te hebben op één van de navolgende regels en/of reglementen, zoals deze op onze website staan vermeld.

    • Algemene regels en ‘de spelregels’
    • Huishoudelijk reglement
    • Wedstrijdreglement
  • U dient deze klacht schriftelijk (per e-mail) in te sturen aan: Info@vdmvoetbal.nl
  • U dient uw klacht -in details- zo uitgebreid mogelijk te beschrijven en daarbij de datum van ‘het voorval’ ook te vermelden.
  • Indien u in bezit bent van bewijsstukken dan dient u deze bij te voegen.
  • Indien er sprake is van op één of meerdere getuigen, dan verzoeken wij u:        – deze te benoemen
    – deze te vragen of men als getuige(n) vermeld wenst te worden
  • Een ingediende klacht wordt behandeld door de Directie van VDM Voetbal.
  • U ontvangt binnen op één week een ontvangstbevestiging van uw klacht.
  • U ontvangt binnen 2 weken een schriftelijk bericht of uw klacht ontvankelijk

    is of niet ontvankelijk is (met redenen omkleed) voor verdere behandeling.

  • U ontvangt binnen 6 weken een definitieve uitspraak op uw klacht. Hierin staat of uw klacht gegrond of ongegrond is.

Sancties

Na genomen beslissing kunnen de sancties bestaan uit:

  • Een waarschuwing (soms aangevuld met het aanbieden van excuses)
  • Een schorsing voor een bepaalde periode
  • Uitsluiting van (een aantal) wedstrijden en/of trainingen
  • Een berisping
  • Uitsluiting van verdere deelname bij VDM Voetbal